neděle 19. února 2017

TAŠKA DO KRAKOVA

Celou zimu si říkám, že bych si mohla ušít tašku s popruhem přes hlavu, ať se mi dobře nosí na zimní bundě. Nebyl čas, chuť. Až začalo balení do Krakova a se starou taškou jsem nechtěla jet. Deadline na mě! Ušila jsem ji v neutrální šedé a černé. Střih je stejný jako u tašky, kterou jsem šila před časem mamce k narozeninám. Šití této tašky bylo pro můj šicí stroj málem vražedné. Poutka pro popruh jsem přišívala přes boční švy, aby se daly schovat do vnitřku tašku, když se popruh nevyužívá. A bylo to moc vrstev na šití. Příště buď bez popruhu nebo poutka přišít na jiné místo. Nebo lepší stroj, že jo. 
Krakov je nádherný, čistý, není vůbec předražený. A taky se člověk pokochá, protože Poláci mají mnohem více vkusu než my Češi. Jen škoda počasí, které nám nevyšlo. Měsíc únor se moc neosvědčil :). 
Pěkné dny!

1 komentář: