středa 23. ledna 2013

ZIMA

Ještě pořád se učím a učím. A ať nesedím celý den na bytě, byla jsem před chvíli v galanterií U Kalců pro plsť a gumičky. Mají tam snad všechno. Hlavně ten jejich výběr knoflíků, ach, k zbláznění.
Na fotce zase sekáčové látky, tentokrát z pondělka. To jsem strávila krušných 35 minut u zubařky, z toho 30 minut s otevřenou pusou. Po 15 minutách, kdy mi začala pomalu stékat slza z pravého oka, jsem přestávala věřit, že to „operování“ někdy skončí. Přežila jsem, zaplatila nemalý peníz a šla se uklidnit do sekáče. Vlastně jsem se tam chtěla vrátit pro ten spodní fialovomodrý závěs. Byly tam původně dva, jeden jsem si koupila v sobotu a pak litovala, že jsem si nevzala i ten druhý. Naštěstí na mě čekal. I když nemůžu říct, že bych se při nakupování uklidnila. Když má člověk umrtvenou pravou tvář, a pán v sekáči má zrovna povídavou, není to nic příjemného. To se vám nechce nic říkat, natož si s ním povídat o tom, co budete a nebudete šít.
A jdu se učit, ať mám zkouškové brzo za sebou a můžu něco ušít :).

9 komentářů:

  1. Au au, mě naštěstí zubařka už dva roky nic nedělala. Strašně nerada tam chodím!
    Odměnit se v sekáči je potřeba, s umrtvenou pusou odpovídat povídavému prodavači už tak dobré asi nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :).
      Já jsem měla taky dlouho klid, ale už se asi začínají na zubech projevovat geny...

      Vymazat
  2. Jeej, ja sa prave chystam v najblizsej dobe na najazd do galanterky..po 100 rokoch :)
    A toto je super, vsade tu mas gombicky- ako mala som ich zbierala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja uz mam skusky za sebou nastatie, teraz sa venujem vyrobe veci a kresleniu a malovaniu :) dufam teda, ze vsetky skusky ti dopadnu dobre a budes moct aj ty tvorit kolko budes chciet, inak mas krasny blog :) vela inspirativnych veci !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za moc milý vzkaz .)!
      Já se zrovna dívám na Tvůj blog a jsem nadšená :):), je skvělý.

      Vymazat
  4. Vím, jaké to je sedět tak dloooouho u zubaře.. :-C ale koupila sis krááásné "bolestné" ;) a doufám, že už je vše zase fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrůza, no. Ještě dvě návštěvy :-/, pak by měla být preventivka zase někdy, tak doufám, že mi nenajde nějaký další nový kaz...
      Děkuju :)!

      Vymazat
  5. Ta tyrkysová brož - och och - radost pohledět: takový sympatický kousek na zimu s jemnými náznaky jara ... :o)

    OdpovědětVymazat